Publications

Journal Articels
Preusler, S., Zitzmann, S., Paulick, I., Baumert, J., & Möller, J. (2019). Ready to Read in Two Languages? Testing the Native Language Hypothesis and the Majority Language Hypothesis in Two-Way Immersion Students. Learning and Instruction, 64.
https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2019.101247
 
Fleckenstein, J., Möller, J., & Baumert, J. (2018). Mehrsprachigkeit als Ressource: Kompetenzen dual-immersiv unterrichteter Schülerinnen und Schüler in der Drittsprache Englisch. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 21(1), 97–120. https://doi.org/10.1007/s11618-017-0792-9
 
Books

Möller, J., Hohenstein, F., Fleckenstein, J., Köller, O., & Baumert, J. (Eds.). (2017). Erfolgreich integrieren – Staatliche Europaschule Berlin. Münster: Waxmann.(ISBN 978-3-8309-3577-3).